Известие

Collapse
No announcement yet.

Амортисьори за 164

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Амортисьори за 164

    Колеги ще сменям амортисьорите предните и задните,че много ми друса колата.Като слезна от на жената Полото и се кача на 164-та и направо не ми се кара и се дразня.Та кажете колко струват предните и задните и няква марка по-евтини а ко може.В Пловдив знам едно сервизче където ги отварят и ги пълнят(задните само)ама дали си заслужава?
    Hее важно колко коня имаш под капака, а какво магаре си зад волана!!!!Alfa Romeo 164 ts 2000c 90г.

  • #2
    А какво мислиш за втора употреба но пък оригинални ?
    Новите са или скъпи или калпави .
    Монро има на 220-240лв за брой но не държат дълго .
    Това са цени на предни амортисьори във Варна , задните май са около 160-180лв .
    Буге са малко по-скъпи и по-качествени
    Каяба не намерих а до колкото знам оригинално се вграждат такива на нашите .
    За Билщайн няма да ти казвам защото ги предлагат с таблетка Валидол преди да ти кажат цената
    За отваряне и пълнене не мисли .

    Освен това е задължително да се сменят и шок тампоните + прашниците .
    Не е лоша идея и смяната на лагерите на макферсона - желателно но не задължително .
    Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
    Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
    Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

    Comment


    • #3
      В Александърауто днес ми казаха за задните по 102лв. някакви Италиянски били хубави,ама за 20 годишна кола да дам 100 кинта за амортисьор множко ми се види,та затуй питам за по-тънко нещо.
      Hее важно колко коня имаш под капака, а какво магаре си зад волана!!!!Alfa Romeo 164 ts 2000c 90г.

      Comment


      • #4
        аз работех преди с гуми и джанти и авточасти,но имаха лошо мнение за Монро колегите ми,за предни сложих италиански BIMKO -125лв единият от Т ен КАР а за задни сложих Каяба по 178 лв единият,общо амортисьори,4 тампона,макферсони,прахоуловители и работа ми излезе 1400 лв,има KONI SPORT при РУДИ 96 за 164 са 302лв задният и 244 предният,избора не е особенно голям аз лично щях да сложа и предни Каяба но нямаше,за пълнене забрави това са щуротий,и 4те са ми газови и колата вози като каруца почти с ниско профилни гуми забравяш,аз съм в момента с 205/60/16 и пак си друса и подрипа.

        Comment


        • #5
          Аз от 6 години я карам и се си подрусва на моменти,което според мен е изключено за такава голяма кола.Имам още 2 коли и ги карам по еднин и същ маршрут и само Алфата ми прави впечатление,че подскача тук там.Сега като чета какво е написал Running Wild се отчайвам,че няма да има промяна и след смяната,при вас има ли го усещането че се кара тежка кола като например ОМЕГА или нещо от този род,че при мен не е така.
          Hее важно колко коня имаш под капака, а какво магаре си зад волана!!!!Alfa Romeo 164 ts 2000c 90г.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от NEDKO Покажи съобщение
            Аз от 6 години я карам и се си подрусва на моменти,което според мен е изключено за такава голяма кола.Имам още 2 коли и ги карам по еднин и същ маршрут и само Алфата ми прави впечатление,че подскача тук там.Сега като чета какво е написал Running Wild се отчайвам,че няма да има промяна и след смяната,при вас има ли го усещането че се кара тежка кола като например ОМЕГА или нещо от този род,че при мен не е така.
            колега малко коли имат возията на 164 и да я сравняваш с тази на омега е брутално
            алфа ромео 156 1.8 тс -на части
            алфа ромео 164 2.0тс -на части
            нисан примера п10 1,6 16в хечбек
            sigpic

            Comment


            • #7
              Ти пък не се засягай от сравнението,при мен е така от Омега на 164-ка и да ти кажа,че разликата е огромна няма го при мен возенето като в лодка,с Алфата усещям всяка цепнатина в пътя.
              Hее важно колко коня имаш под капака, а какво магаре си зад волана!!!!Alfa Romeo 164 ts 2000c 90г.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от NEDKO Покажи съобщение
                Ти пък не се засягай от сравнението,при мен е така от Омега на 164-ка и да ти кажа,че разликата е огромна няма го при мен возенето като в лодка,с Алфата усещям всяка цепнатина в пътя.
                не се засягам ама като знам мойта как возеше,и всеки който се е возил при мен е забелязал возията,направо ме учуди сравнението,чак не ми се вярва
                алфа ромео 156 1.8 тс -на части
                алфа ромео 164 2.0тс -на части
                нисан примера п10 1,6 16в хечбек
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Я погледни с какви амотрисиьори си ,щото един от форума ми прати кони спорт регулируемо, без да знае, той така си купил колата.Виж отгоре да нямат врътки за регулиране.Мойта преди беше като лодка и лавирах из улиците, ама сега много ме кефи , но това си търсех и аз.
                  Alfa164 T.S 148++ HP
                  Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

                  Comment


                  • #10
                    Добре де, амортисьори, амортисьори - решиш ли да ги сменяш отиват поне 700-800 леви само за части при евтините варианти. Но дали пък не вози добре от нещо друго???

                    Иначе 164 си има много стабилна и приятна, но все пак твърда возия - имам чувството, че сякаш опипва с лапите къде да стъпи, за разлика от т. нар. лодкаджийско возене.
                    Alfa Romeo 164 Super 2.0TS

                    Comment


                    • #11
                      сега за возенето ама сериозно,карам пежо 406 2001г, и карам волво 850- 1993г,та тия 3 коли са еднакъв клас,и съвсем сериозно заявявам че алфата най ми харесва и с сигурност е най комфортна от 3 те автомобила слагам пежото на 2ро място а волвото на 3то то е трагично з акаране и супер некомфортно ако че е Волво и е 5 цилиндрово голем праз,преди да сменя амортисьорите возеше просто бих казал невероятно,мерцедеса 124 който еи е в класа е с 10 пъти по гадни седалки,накланя се на страни в завой и се лашка като патица на сам на там а съм карал 5 124 ки и даже купе то си е същтото,алфата 164 е сравнително лека кола за класа си и няма как да не подскача съвсем нормално е,като се натовари с хора това усещане изчезва,сравнявам и с BMW 5 серия карал съм 5 такива-АЛФАТА ГИ ИЗЧЕКВА карам и пасат 3 то поколение 1995 г и пак по ме кефи мисля че само и единствено ситроена си остава кораб номер 1 за комфорт и возене от всички европейски автомобили само там съм усетил нещо неповтовимо дето го няма никъде,опел омега е по дълга малко от алфата от зад има повече място за сядане и в пасата е така и е по голямо разтоянието между осите нормално си е.подскача заради лекотата си спрямо дължина 4.76 и ширина 178 тя е лека като килограми,купи си ауди 100 или 200 и няма да подскачаш е за тях има амортисьори всякакви.

                      Comment


                      • #12
                        Значи мойте не се регулират,но забелязах че предните пружини сами с 4 витки а съм виждал на друга Алфа бяха с 5витки.И си мисля че затова е по-твърда мойта кола.Сега ще сменя първо задните и тогава ще видим има ли разлика.Някой ако има нещо в предвид и му се намират да драсне на лични.
                        Hее важно колко коня имаш под капака, а какво магаре си зад волана!!!!Alfa Romeo 164 ts 2000c 90г.

                        Comment


                        • #13
                          аз лично не съм стигал до там да си гледам пружините,но няма разлика в 164 и 164 суперката щото съм карал и старата не е била моя но съм карал,мисля че си образуваш излишни главоболия с пружини ,амортисьори и тн,нали няма да ходиш на изложба с тая кола.

                          ---------- Post added at 08:42 ---------- Previous post was at 08:36 ----------

                          сега се сетих дето каза Омега,носил съм задният мост-магарето на моята алфа щото я изстресках а също на старата Омега B1 ли се води май да съм носил задният мост и повярвай тежи около 90 кг и нагоре а на 164 е смях поне 3 пъти е по лек то гредата дето се кичат щангите по нея тежи 3 кг та си направи сметка коя кола ще подскача по малко логично е не е само до амортисьори.

                          Comment


                          • #14
                            Най-много да започне да подскача още повече с новите амортисьори. Возията подобна на Омега не можеш я стигна при никакви обстоятелства.
                            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                            Lancia Kappa JTD '98 -

                            Comment


                            • #15
                              Ако искаш хубава возия си поръчай 4 оригинални амортисьора с 4 оригинални пружини.Оригинални тампони на макферсоните и оригинални втулки по окачването.Така ще имаш возията на Омега(без неприятните лашкания и накланяния в завой) и стабилността на 164-ка.
                              Отпред са ми Монро Сенсатрак и бяха много скъпи.Някъде около 360лв двата с много отстъпки.С тях в сравнение с оригиналните Боге вози много твърдо.Не мога обаче да се плача от здравината им.Повече от 100'000 не са мръднали.Сутрин особенно сега когато е студено вози още по-твърдо.Отзад са ми маслени някакви Старк мисля, че бяха от ТиН кар.Мисля, че са рециклажи, но и те са на над 100'000 вече и не са мръднали.Пружините също са ми сменени всички и те оказват влияние на возията.Стана по-твърда но никога нито отпред нито отзад не е удряла на ударните тампони независимо от натоварването. На брат ми 164-та е с оригинални амортисьори и пружини и качиме ли се 3-ма човека отзад, почти през цялото време блъска на тампоните.Празна ли е вози като 124-ка.Не усеща дупките и неравностите.
                              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                              Opel Astra J
                              ex:
                              Alfa Romeo 164 2.5TD
                              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                              Comment

                              Working...
                              X